Obchodní podmínky
Podmínky a pravidla
Obchodní podmínky:
1. Úvodní ustanovení
1.1 Tyto obchodní podmínky se vztahují na uzavírání všech kupních smluv mezi společností topsvarecky.cz "prodávající") a zákazníkem ("kupující") uzavíraných v souvislosti nebo na základě nákupu zboží z nabídky prodávajícího v internetovém obchodě prodávajícího na internetové adrese www.chobola.cz ("internetový obchod"), nebo na služby nabízené a poskytované prodávajícím kupujícímu v souvislosti s nabídkou a prodejem zboží.
1.2 Není-li v těchto obchodních podmínkách nebo mezi stranami výslovně dohodnuto jinak, práva a povinnosti stran týkající se zboží se přiměřeně použijí i na poskytování služeb.
1.3 Tyto obchodní podmínky jsou v souladu s ustanovením § 1751 zákona č. 89/2012 Sb. občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "občanský zákoník"), nedílnou součástí každé kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a kupujícím prostřednictvím internetového obchodu v souladu s čl. 2 těchto obchodních podmínek (dále jen "kupní smlouva"), pokud se kupující a prodávající výslovně nedohodli na jiných podmínkách.
1.4 Tyto obchodní podmínky se přiměřeně použijí i na uzavírání všech kupních smluv mezi prodávajícím a kupujícím uzavíraných mezi prodávajícím a kupujícím prostřednictvím prostředků komunikace na dálku (tj. telefonicky nebo e-mailem).
1.5 Znění těchto Obchodních podmínek může Prodávající kdykoli změnit nebo doplnit. Tímto ustanovením však nejsou dotčena práva a povinnosti vyplývající z kupních smluv uzavřených před nabytím účinnosti nových obchodních podmínek.
1.6 Prodávající je v souladu se zákonem o evidenci tržeb povinen vystavit kupujícímu účtenku. Současně je povinen přijatou tržbu zaevidovat u správce daně online; v případě technické závady pak nejpozději do 48 hodin.
2. Způsob uzavření kupní smlouvy
2.1. Internetový obchod obsahuje nabídku zboží, které prodávající nabízí k prodeji. Každá nabídka konkrétního zboží obsahuje označení zboží a popis jeho vlastností, konečnou cenu ve slovenské měně včetně všech daní a poplatků. Náklady na dodání a informace se mohou v případě potřeby změnit s ohledem na povahu zboží. Tím není dotčena možnost prodávajícího a kupujícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně dohodnutých podmínek.
2.2 Pro vyloučení jakýchkoli pochybností platí, že pokud jsou předmětem nabídky prodávajícího v internetovém obchodě služby nebo obdobná plnění, použijí se přiměřeně ustanovení těchto obchodních podmínek týkající se úpravy prodeje zboží, není-li výslovně uvedeno jinak.
2.3. Vybrané zboží, které je součástí nabídky Internetového obchodu a které má Kupující v úmyslu zakoupit, vloží Kupující do košíku. Po vyplnění svých identifikačních údajů, výběru způsobu dopravy a způsobu platby za vybrané zboží je Kupující informován o konečné ceně nákupu, která zahrnuje součet cen za vybrané zboží umístěné v košíku, včetně všech souvisejících služeb, daní či jiných poplatků a ceny za dopravu tohoto zboží.
2.4 Kupujícímu je umožněno kdykoli před odesláním (potvrzením) objednávky zkontrolovat a změnit vstupní údaje zadané v objednávce. 2.5. Odesláním objednávky kupující akceptuje nabídku prodávajícího na zboží a služby vložené do košíku internetového obchodu, souhlasí s těmito obchodními podmínkami a činí prodávajícímu neodvolatelný návrh na uzavření kupní smlouvy a zároveň potvrzuje, že se seznámil se Zásadami ochrany osobních údajů dle článku 6 těchto VOP.
2.5 Prodávající je oprávněn Objednávku, která není učiněna v souladu s těmito Obchodními podmínkami, se souhlasem Prodávajícího nepřijmout, případně ji vrátit Kupujícímu k doplnění a poskytnout mu k tomu přiměřenou lhůtu. Marné uplynutí této lhůty má za následek, že objednávka Kupujícího se nikdy nepovažuje za doručenou.
2.6 Prodávající neprodleně po obdržení objednávky Kupujícího potvrdí přijetí objednávky Kupujícího elektronickou poštou Kupujícímu na adresu elektronické pošty uvedenou Kupujícím v objednávce.
2.7 Kupní smlouva je mezi Prodávajícím a Kupujícím uzavřena okamžikem doručení potvrzení Prodávajícího o přijetí (akceptaci) objednávky Kupujícího, čímž vzniká Prodávajícímu povinnost obstarat a dodat zboží a služby v souladu s kupní smlouvou a těmito obchodními podmínkami a Kupujícímu povinnost toto zboží a související služby převzít a zaplatit sjednanou cenu.
2.8 Pro vyloučení pochybností platí, že kupní smlouva není uzavřena, pokud není objednávka kupujícího prodávajícím přijata nebo je přijata s výhradou. 2.9. Kupující bere na vědomí, že Prodávající není povinen uzavřít Kupní smlouvu s Kupujícím, zejména pokud je Kupující osobou, která v minulosti podstatným způsobem porušila Kupní smlouvu nebo tyto Obchodní podmínky, nebo osobou, která je v prodlení s úhradou splatných závazků vůči Prodávajícímu.
2.9 Prodávající si vyhrazuje právo nedodat Kupujícímu vybrané Zboží ve výjimečných případech, zejména pokud Internetový obchod omylem uvedl zjevně chybné nebo nestandardní údaje, zejména o vybraném Zboží, jeho ceně nebo termínu dodání, nebo pokud je Zboží vyprodané a trvale nedostupné u dodavatele. V takových případech se Prodávající zavazuje vrátit Kupujícímu částku uhrazenou na základě Kupní smlouvy.
2.10 Uzavřením Kupní smlouvy Kupující souhlasí s těmito Obchodními podmínkami a prohlašuje, že měl možnost se s těmito Obchodními podmínkami před uzavřením Kupní smlouvy seznámit. Tyto obchodní podmínky jsou Kupujícímu kdykoli k dispozici na následující adrese: https://www.chobola.sk/vseobecne-obchodne-podmienky.
2.11 Náklady vzniklé Kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením a plněním Kupní smlouvy nese výhradně Kupující.
3. Platební podmínky
3.1 Cena Zboží je platná v okamžiku realizace nabídky Prodávajícího v Internetovém obchodě. Platby za dodání zboží, další služby a případné další poplatky dle těchto obchodních podmínek nejsou zahrnuty v ceně zboží, ale jsou účtovány samostatně a celková konečná cena včetně všech daní a poplatků, které je Kupující povinen uhradit v případě uzavření Kupní smlouvy, se zvyšuje o jejich výši, o čemž je Kupující informován před odesláním (potvrzením) objednávky.
3.2 Pokud se smluvní strany nedohodnou jinak a Internetový obchod neumožňuje zvolit některý z níže uvedených způsobů platby, je Kupující oprávněn zvolit si příslušný způsob platby a uhradit sjednanou cenu ve lhůtě uvedené v Kupní smlouvě těmito způsoby:
v hotovosti ve vybrané provozovně Prodávajícího, kde bude zboží připraveno k odběru;
na dobírku, tj. v hotovosti při dodání přepravní službou;
bezhotovostním převodem na účet prodávajícího.
v hotovosti platební kartou
3.3 V případě platby v hotovosti nebo v případě platby na dobírku je kupní cena za zboží splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do pěti (5) dnů od uzavření kupní smlouvy, není-li v daňovém dokladu uvedena lhůta delší.
3.4 V případě, že je kupní cena za zboží uhrazena předem bezhotovostně dle čl. 3.2 písm. c) nebo d) těchto obchodních podmínek a kupující zvolil jako způsob doručení osobní odběr na zvolené adrese provozovny prodávajícího (viz čl. 4 těchto obchodních podmínek), bude nejpozději v okamžiku oznámení o doručení zboží na adresu provozovny dle čl. 4.2 písm. a) těchto obchodních podmínek zasláno kupujícímu na jeho e-mailovou adresu potvrzení o osobním odběru zboží. Kupující bere na vědomí, že Prodávající nesmí dodat Zboží Oprávněné osobě, která sice předložila platný doklad o koupi, ale je důvodně podezřelá, že jej získala podvodným nebo jiným protiprávním způsobem; Zboží může být dodáno až poté, co Prodávající obdrží nezpochybnitelný souhlas Kupujícího s dodáním Zboží Oprávněné osobě.
3.5 Je-li to mezi stranami dohodnuto nebo je-li Zboží vyrobeno na zakázku, je Prodávající oprávněn požadovat po Kupujícím přiměřenou zálohu na Kupní cenu. Smluvní strany se dohodly, že lhůta dle odst. 4.1 těchto obchodních podmínek počíná běžet až od okamžiku, kdy je záloha uhrazena Prodávajícímu. Zbývající část kupní ceny uhradí kupující prodávajícímu nejpozději při dodání zboží nebo v jiném dohodnutém termínu.
3.6 V případě bezhotovostní platby je kupující povinen při úhradě kupní ceny zboží uvést variabilní symbol platby, který mu sdělí prodávající. V případě bezhotovostní platby je povinnost kupujícího zaplatit kupní cenu nebo zálohu splněna okamžikem připsání kupní ceny na účet prodávajícího.
3.7 Kupující nabývá vlastnické právo ke zboží uvedenému v kupní smlouvě okamžikem zaplacení celé kupní ceny zboží.
Dodací podmínky
4.1 Prodávající se zavazuje dodat Zboží Kupujícímu ve lhůtě uvedené v Kupní smlouvě, nejpozději však do čtyř (4) týdnů od uzavření Kupní smlouvy, pokud se smluvní strany nedohodnou jinak. Kupující bere na vědomí, že termín dodání uvedený v uživatelském rozhraní Internetového obchodu je pouze orientační a jako takový je v uživatelském rozhraní Internetového obchodu řádně označen.
4.2. Pokud Internetový obchod nabízí v Internetovém obchodě možnost volby způsobu dodání, mohou se Prodávající a Kupující dohodnout na místě odběru, resp. dodání Zboží. Pokud se strany na takovém místě výslovně nedohodnou nebo Internetový obchod nenabízí volbu způsobu dodání, bude Zboží dodáno doručením do nejbližší provozovny Prodávajícího postupem uvedeným v článku (a) níže.
Odběr na adrese provozovny Prodávajícího: Kupující si v Internetovém obchodě zvolí provozovnu Prodávajícího, kam má být Zboží dodáno a kde si Kupující Zboží vyzvedne - v závislosti na typu objednaného Zboží budou Kupujícímu nabídnuty konkrétní provozovny Prodávajícího, kde bude odběr umožněn. Prodávající se zavazuje informovat Kupujícího o dodání Zboží na adresu provozovny Prodávajícího, vč. oznámení případného potvrzení dle čl. 3.5 těchto Obchodních podmínek, bez zbytečného odkladu, nejpozději však před uplynutím lhůty dle čl. 4.1 těchto Obchodních podmínek, nebude-li dohodnuto jinak. Zboží musí být připraveno k odběru na adrese provozovny Prodávajícího v termínu stanoveném Prodávajícím; Kupující je povinen Zboží vyzvednout bezprostředně poté, co se dozví o připravenosti Zboží v provozovně a o možnosti Zboží vyzvednout, pokud se strany nedohodnou jinak.§ Nevyzvedne-li si Kupující zaplacené Zboží do 30 kalendářních dnů ode dne doručení výzvy k odběru, je Prodávající oprávněn účtovat Kupujícímu veškeré náklady vynaložené na uskladnění tohoto Zboží ve výši 50 Kč denně, počínaje prvním dnem po uplynutí uvedené lhůty. Nevyzvedne-li si kupující zboží do doby, kdy poplatek za uskladnění převýší cenu zboží, vyhrazuje si prodávající právo zboží prodat a výtěžek použít na úhradu poplatku za uskladnění. § Zboží bude připraveno k odběru v prodejně prodávajícího již zabalené a připravené k přepravě. V případě zájmu Kupujícího je možné objednat za příplatek dodání zboží na adresu uvedenou Kupujícím, rozbalení zboží, jeho kontrolu a předvedení funkčnosti a přebalení zboží v prodejně Prodávajícího. Obalové materiály jsou Kupujícímu poskytovány zdarma.
Dodání na místo určené Kupujícím: Prodávající nebo jeho dopravce bude Kupujícího informovat e-mailem o datu dodání Zboží na místo určené Kupujícím (dodací adresa) při expedici Zboží ze skladu. Dodání Zboží bude provedeno příslušným dopravcem Prodávajícího, vybraným na základě volby typu dopravy Kupujícím v Internetovém obchodě, a to v termínu uvedeném v e-mailu (zpravidla následující pracovní den po expedici Zboží), nejpozději však ve lhůtě uvedené v čl. 4.1 těchto Obchodních podmínek. Nejpozději v den dodání zboží dopravce prodávajícího informuje kupujícího o přesném čase dodání zboží. V případě, že kupující zboží ve sjednané lhůtě nepřevezme nebo zboží nemůže být dodáno z důvodů na straně kupujícího, a to ani opakovaně v náhradním termínu, bude zboží vráceno prodávajícímu. § Pro účely dodání zboží na místo určené kupujícím nebudou místa mimo území České republiky a Slovenské republiky prodávajícím akceptována, nebude-li v jednotlivém případě dohodnuto jinak.
4.3 Kupující je povinen objednané zboží převzít a při převzetí zboží řádně prohlédnout a zkontrolovat. Kupující je povinen převzetí zboží písemně potvrdit na dodacím listu, čímž potvrdí zejména množstevní a druhovou shodu převzatého zboží s údaji uvedenými na dodacím listu. Není-li možné zboží zkontrolovat při převzetí, je kupující povinen tak učinit neprodleně poté a zjištěné vady oznámit prodávajícímu v souladu s článkem 5 těchto obchodních podmínek.
4.4 V případě, že dojde k poškození zboží při přepravě dopravcem, je kupující povinen sepsat s dopravcem zápis o poškození přepravovaného zboží a dodané zboží nepřevzít. Zjistí-li Kupující poškození způsobené přepravcem až po převzetí Zboží, je povinen neprodleně, nejpozději však do 24 hodin od doručení Zboží, informovat o této skutečnosti Prodávajícího e-mailem na adresu eshop@chobola.cz.
4.5 Zásilky vrácené Prodávajícímu jako nevyzvednuté budou Kupujícímu znovu zaslány pouze na jeho žádost, přičemž Kupující je vždy povinen uhradit Prodávajícímu poštovné za opětovné zaslání.
5. Odpovědnost za vady a záruka za jakost
5.1 Prodávající odpovídá Kupujícímu za to, že prodávané zboží je ve shodě s Kupní smlouvou, zejména že je bez vad. Prodávající odpovídá Kupujícímu zejména za to, že Zboží má při převzetí vlastnosti, které si strany ujednaly, a chybí-li ujednání, takové vlastnosti, které Prodávající nebo výrobce popsal nebo které Kupující očekával s ohledem na povahu Zboží a na základě jimi prováděné reklamy, že Zboží je vhodné pro daný účel, k němuž Prodávající uvádí jeho použití nebo k němuž se věc tohoto druhu obvykle používá, že zboží odpovídá svou kvalitou nebo provedením smluvenému vzorku nebo předloze, byla-li kvalita nebo provedení určeno podle smluveného vzorku nebo předlohy, že zboží má odpovídající množství, míru nebo hmotnost a že zboží odpovídá požadavkům právních předpisů.
5.2 Projeví-li se vada v průběhu šesti měsíců od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí. Kupující je oprávněn uplatnit právo z vady, která se vyskytne u zboží v době dvaceti čtyř měsíců od převzetí.
5.3 Prodávající poskytuje Kupujícímu záruku za jakost po dobu 24 měsíců od převzetí Zboží, kterou Kupující zaručuje Prodávajícímu, že Zboží bude po tuto dobu způsobilé k použití k obvyklému nebo smluvenému účelu nebo si zachová obvyklé nebo smluvené vlastnosti. Stejný účinek má i uvedení záruční doby nebo doby užívání zboží na obalu nebo v reklamě. Pokud kupní smlouva a prohlášení o záruce stanoví různé záruční doby, platí nejdelší z nich. Pokud se však strany dohodnou na jiné záruční době, než která je uvedena na obalu jako doba používání, má přednost dohoda stran.
5.4 Kupující může uplatnit reklamaci v kterékoli provozovně prodávajícího nebo poštou na adrese CHOBOLA s.r.o., Magnetová13, 83104 Bratislava. Při uplatnění reklamace je Kupující povinen prokázat původ Zboží předložením faktury, Kupní smlouvy nebo akceptace objednávky, případně záručního listu, pokud byl ke Zboží vystaven. Pokud Kupující nemůže předložit potřebné doklady, je povinen prokázat uzavření Kupní smlouvy jiným prokazatelným způsobem.
5.5 Nemá-li Zboží sjednané nebo obvyklé vlastnosti dle čl. 5.1 těchto Obchodních podmínek, může Kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti Zboží, může Kupující požadovat pouze výměnu součásti; není-li to možné, může Kupující od Kupní smlouvy odstoupit. Je-li to však vzhledem k povaze vady nepřiměřené, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má Kupující právo na bezplatné odstranění vady. Kupující má právo na dodání nového zboží nebo výměnu součásti i v případě odstranitelné vady, pokud zboží nelze řádně užívat pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad. V takovém případě má kupující rovněž právo od kupní smlouvy odstoupit. Neodstoupí-li Kupující od Kupní smlouvy nebo neuplatní-li právo na dodání nového zboží bez vad, na výměnu součásti nebo na opravu zboží, může požadovat přiměřenou slevu. Kupující má právo na přiměřenou slevu také v případě, že Prodávající nemůže dodat nové zboží bez vad, vyměnit součást zboží nebo zboží opravit, jakož i v případě, že Prodávající neodstraní vadu v přiměřené lhůtě nebo že by odstranění vady Kupujícímu působilo značné obtíže.
5.6 Prodávající je povinen vydat Kupujícímu potvrzení o tom, kdy Kupující právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace Kupující požaduje. Prodávající je rovněž povinen vystavit písemný doklad o vyřízení reklamace, který obsahuje datum a způsob vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
5.7. Kupující bere na vědomí, že reklamace musí být vyřízena nejpozději do třiceti (30) dnů ode dne jejího uplatnění, v odůvodněných případech, zejména je-li třeba provést složitější technické zhodnocení stavu zboží nebo služby. V ostatních případech vyřídí prodávající reklamaci ihned, ve složitých případech nejpozději do tří (3) pracovních dnů ode dne jejího uplatnění. V této lhůtě je prodávající povinen kupujícího rovněž informovat o způsobu vyřízení reklamace. Není-li reklamace vyřízena ve lhůtě 30 dnů, má Kupující stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit. Při odstraňování vady Prodávající neodpovídá za data uložená na datových nosičích.
5.8 Záruka za jakost ani nároky z vadného plnění se nevztahují u Zboží prodávaného za nižší cenu na vadu, pro kterou byla nižší cena sjednána, na opotřebení Zboží způsobené jeho obvyklým užíváním, u použitého Zboží na vadu odpovídající míře používání nebo opotřebení, kterou Zboží mělo při převzetí Kupujícím, na užívání Zboží v rozporu s návodem k použití nebo vyplývá-li to z povahy věci.
5.9 Pokud si Kupující nevyzvedne vyřízenou reklamaci do 30 dnů od doručení oznámení o jejím vyřízení, bude mu účtován poplatek za uskladnění ve výši 2 EUR za každý započatý den od uplynutí výše uvedené lhůty. O vyřízení reklamace bude Kupující vždy informován oznámením zaslaným jakýmkoli komunikačním prostředkem. Nevyzvedne-li si Kupující zboží do doby, kdy výše skladného převýší cenu reklamovaného zboží, vyhrazuje si Prodávající právo zboží prodat a výtěžek použít na úhradu skladného.
6. Ochrana osobních údajů a zasílání obchodních sdělení
6.1 Prodávající splní svou informační povinnost vůči kupujícímu dle čl. 13 Nařízení Evropského parlamentu a Rady 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů) (dále jen "GDPR") týkající se zpracování osobních údajů kupujícího pro účely plnění kupní smlouvy, pro účely jednání o této smlouvě a pro účely veřejnoprávních povinností prodávajícího prostřednictvím oznámení na https://www.chobola.cz/ochrana-osobnich-.
7. Odstoupení od kupní smlouvy
7.1 Kupující je oprávněn odstoupit od Kupní smlouvy ve lhůtě 14 dnů, která počíná běžet od převzetí Zboží. Odstoupení od Kupní smlouvy se považuje za účinné i v případě, že odstoupení bude Prodávajícímu odesláno v poslední den lhůty na adresu: eshop@chobola.cz.
7.2 Odstoupí-li Kupující od Kupní smlouvy, zašle nebo předá Prodávajícímu zboží, které od něj obdržel, bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Kupní smlouvy. Zboží může být předáno na kterékoli pobočce Prodávajícího současně s odstoupením od Kupní smlouvy nebo může být Zboží zabaleno do vhodného a dostatečně ochranného obalového materiálu splňujícího požadavky na přepravu příslušného zboží a vhodným způsobem zasláno na adresu: CHOBOLA s.r.o., Magnetová 13, 83104 Bratislava Kupující prokáže původ Zboží přiložením dokladu o koupi nebo záručního listu (je-li se Zbožím dodáván) nebo jiného dokladu prokazujícího uzavření Kupní smlouvy. Náklady spojené s vrácením zboží nese Kupující.
7.3 Odstoupí-li Kupující od Kupní smlouvy, vrátí Prodávající Kupujícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů od odstoupení od Kupní smlouvy, všechny peněžní prostředky (kupní cenu dodaného Zboží) včetně nákladů na dodání, které od Kupujícího na základě Kupní smlouvy přijal, a to stejným způsobem. Prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky Kupujícímu dříve, než mu Kupující Zboží předá nebo prokáže, že Zboží Prodávajícímu odeslal.
7.4 Pokud si však Kupující při objednávce Zboží (čl. 4.2 těchto Obchodních podmínek) zvolil jiný způsob dodání než nejlevnější způsob dodání nabízený Prodávajícím na jeho Internetovém obchodě, vrátí Prodávající Spotřebiteli náklady na dodání Zboží pouze ve výši odpovídající nejlevnějšímu způsobu dodání nabízenému pro dodání Zboží.
7.5 Kupující je povinen vrátit Zboží v původním obalu nebo v obalu, který zabrání poškození Zboží při přepravě, v kompletním stavu, včetně veškerého příslušenství dodaného se Zbožím. Kupující odpovídá Prodávajícímu za snížení hodnoty Zboží v důsledku nakládání se Zbožím jiným způsobem, než jaký je nezbytný s ohledem na jeho povahu a vlastnosti, nebo v důsledku opotřebení či poškození Zboží nad rámec běžného testování Zboží při běžném nákupu v kamenném obchodě.
7.6 Kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy v případě takového Zboží, které bylo upraveno podle přání Kupujícího nebo pro jeho osobu; Zboží, které podléhá rychlé zkáze, jakož i Zboží, které bylo po dodání nenávratně smíseno s jiným Zbožím; Zboží v uzavřeném obalu, které Kupující z obalu vyňal a které nelze z hygienických důvodů vrátit. Kupující dále nemůže odstoupit od Kupní smlouvy na dodávku zvukové nebo obrazové nahrávky nebo počítačového programu, pokud porušil jejich původní obal; na dodávku digitálního obsahu, pokud nebyl dodán na hmotném nosiči a byl dodán s předchozím výslovným souhlasem Kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od Kupní smlouvy ; od smlouvy o poskytování služeb, pokud byly poskytnuty s předchozím výslovným souhlasem Kupujícího před uplynutím lhůty pro odstoupení od Kupní smlouvy; a od smlouvy o opravě nebo údržbě prováděné v místě určeném Kupujícím na jeho žádost.
8. Kupující, který není spotřebitelem
8.1 Pokud Kupující není spotřebitelem ve smyslu § 419 občanského zákoníku, ustanovení čl. 5.1, 5.2, čl. 7 a čl. 11.3 a 11.4 těchto obchodních podmínek se nepoužijí.
8.2 Kupujícímu, který není spotřebitelem ve smyslu ustanovení § 419 občanského zákoníku, je odchylně od ustanovení článku 5.3 poskytována záruka za jakost zboží v délce 12 měsíců, která začíná běžet od převzetí zboží Kupujícím.
8.3 Prodávající přijímá objednávky pouze od těch podnikatelských subjektů, které jsou zapsány v příslušném rejstříku podle slovenského práva. Tím není dotčeno ustanovení o dodání podle článku 4.2 písm. b) těchto obchodních podmínek.
9. Dodání
9.1 Není-li dohodnuto jinak, veškerá korespondence týkající se kupní smlouvy se druhé smluvní straně doručuje písemně, elektronickou poštou, osobně nebo doporučeně prostřednictvím provozovatele poštovních služeb (dle volby odesílatele).
9.2 Za doručovací adresu prodávajícího se považuje adresa uvedená v článku 1.1 těchto obchodních podmínek nebo elektronická adresa eshop@chobola.cz.
10. Závěrečná ustanovení
10.1 Veškeré právní vztahy mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právním řádem Slovenské republiky. Vztahy neupravené kupní smlouvou nebo těmito obchodními podmínkami se řídí občanským zákoníkem a zákonem č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
10.2. Je-li nebo stane-li se některé ustanovení Obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nahradí se neplatné ustanovení ustanovením, jehož smysl je neplatnému ustanovení co nejbližší. Neplatnost nebo neúčinnost jednoho ustanovení nemá vliv na platnost ostatních ustanovení. Změny kupní smlouvy nebo obchodních podmínek musí mít písemnou formu.
10.3. Kupující má právo na mimosoudní řešení případných sporů z kupní smlouvy s prodávajícím v souladu s § 20d a násl. zákona č. 634/1992 Sb. o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, prostřednictvím Slovenské obchodní inspekce.
10.4 Kupující má rovněž právo zahájit mimosoudní řešení sporů online prostřednictvím evropské platformy pro řešení sporů online, která je dostupná na adresehttp://ec.europa.eu/consumers/odr/.
10.5 Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě.
10.6 Materiály zveřejněné v internetovém obchodě mohou být chráněny autorským právem. Produkty a služby uvedené na webových stránkách, informace o nich a jejich vyobrazení mohou být chráněny jinými právy duševního vlastnictví dotčených osob.
Názvy a označení výrobků, služeb, firem a společností mohou být registrovanými ochrannými známkami příslušných vlastníků.
Obchodní podmínky společnosti CHOBOLA s.r.o. - eshop jsou platné a účinné od 1. 8. 20214.
PŘÍLOHA 1 - FORMULÁŘ STÍŽNOSTI
Adresát: [BUDE DOPLNĚNO].
Uplatnění stížnosti
Titul, jméno a příjmení:
Adresa bydliště:
E-mailová adresa:
Číslo objednávky a faktury:
Datum objednávky:
Datum převzetí zboží:
Zboží, které je předmětem reklamace (název a kód):
Popis a rozsah vad zboží:
Jako zákazník prodávajícího žádám o vyřízení mé reklamace následujícím způsobem:
Přeji si, aby mi byly peníze vráceny na můj bankovní účet (IBAN)/jiným způsobem.
Přílohy:
Datum:
Podpis:
PŘÍLOHA 2 - FORMULÁŘ PRO ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
Adresát: [BUDE DOPLNĚNO].
Tímto prohlašuji, že odstupuji od smlouvy v souladu se zákonem č. 102/2014 Sb. o ochraně spotřebitele při prodeji zboží nebo poskytování služeb na základě smlouvy uzavřené na dálku nebo smlouvy uzavřené mimo obchodní prostory prodávajícího a o změně a doplnění některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů (dále jen "zákon o ochraně spotřebitele při prodeji zboží na dálku"):
Titul, jméno a příjmení:
Adresa:
E-mailová adresa:
Číslo objednávky a faktury:
Datum objednávky:
Datum převzetí zboží:
Zboží vracím (název a kód):
Důvod vrácení zboží:
Způsob vrácení přijatých finančních prostředků:
Peníze chci vrátit na svůj bankovní účet (IBAN)/jiným způsobem.
Upozornění pro spotřebitele: Dle § 10 odst. 4 zákona o ochraně spotřebitele při prodeji na dálku je prodávající oprávněn požadovat po spotřebiteli úhradu snížení hodnoty zboží, které vzniklo v důsledku takového nakládání se zbožím, které je nad rámec nakládání nezbytného ke zjištění vlastností a funkčnosti zboží.
Datum:
Podpis: